Specjalista ds. Marketingu Handlowego
(Trade Marketing Specialist)
(Trade Marketing Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa
Firma Caparol to wiodący, międzynarodowy producent profesjonalnych farb, tynków, systemów ociepleń, farb dyspersyjnych oraz systemów do renowacji i ochrony betonu.
W Polsce od ponad 20 lat działamy w branży chemii budowlanej, gdzie profesjonalizm to pewność oczekiwanego efektu, dlatego tworzymy i sprzedajemy profesjonalne rozwiązania dopasowane do potrzeb naszych Klientów.
Do zakresu obowiązków Specjalisty ds. marketingu handlowego należy:
- przygotowywanie i zarządzanie materiałami wspierającymi POSm dostosowanymi do grupy docelowej i kanału nowoczesnego
- udział w opracowaniu aktywności promocyjnych wspierających sprzedaż w kanale nowoczesnym
- wsparcie sprzedaży poprzez poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
- współpraca z działem sprzedaży i marketingu przy rekomendacji poszczególnych działań mających na celu wzmocnienie pozycji dedykowanych marek
- obsługa zakupowa i rozliczeniowa materiałów działu Trade Marketingu w systemie SAP
- bieżący monitoring i analiza działań konkurencji w obszarze aktywności promocyjnych
- współpraca z producentami POS oraz agencjami reklamowymi i graficznymi
- zarządzanie i kontrola nad powierzonym budżetem trade marketingowym
Od Kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia zawodowego w obszarze trade marketingu lub sprzedaży
- znajomości mechanizmów funkcjonowania klientów rynku nowoczesnego
- doświadczenia w przygotowywaniu i wdrażaniu akcji promocyjnych w kanale nowoczesnym
- umiejętności projektowania materiałów POS wraz z agencją reklamową
- praktycznej znajomości MS Office oraz SAP
- wysokiego poziomu odpowiedzialności i samodzielności w pracy
- zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- wyższego wykształcenia, preferencyjnie o profilu marketingowym
- dobrej znajomości języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- umiejętności pracy w grupie i współpracy w ramach grup projektowych
- znajomości branży materiałów budowlanych będzie dodatkowym atutem
- doświadczenia w bliskiej współpracy z działami Sprzedaży i Brand Marketingu
Oferujemy:
- możliwość realnego wpływu na projekty i rozwiązania opracowywane w dziale marketingu,
- bliską i partnerską współpracę z zespołem handlowym i marketingowym
- dalszy rozwój kompetencji i wiedzy poprzez uczestnictwo w projektach i szkoleniach
- ciekawą pracę w międzynarodowej, rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku