Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji (Biuro Fundacji)

KPMG

Warszawa

3 dni temu

We are 207 000 awesome and ambitious people who create reality.

Osoba z generacji KPMG wie, że jej praca ma sens, wnosi konkretną wartość i daje poczucie samorealizacji oraz spełnienia. Jest niezależna, ambitna, chłonna wiedzy i świadoma siebie oraz swoich umiejętności. Dokładnie wie, dokąd zmierza zawodowo. Decyduje o tym, co wybiera, zamiast biernie korzystać z tego, co dostaje. Jest otwarta na dialog, ale nie boi się wyrażać własnego zdania i ma realny wpływ na otaczającą rzeczywistość. Podejmuje wyzwania, chce być dostrzegana, a nie przezroczysta dla otoczenia. Ceni naturalność i autentyczność, ale z drugiej strony potrafi umiejętnie kreować swój wizerunek. To często indywidualista, który żyje według własnych zasad wśród innych ludzi z zasadami.

big thinkers wanted



aktualnie poszukujemy

Specjalisty ds. Marketingu i Komunikacji (Biuro Fundacji)
Warszawa

Aktualnie do naszego biura w Warszawie szukamy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji (Biuro Fundacji KPMG).

 

W KPMG możesz pracować w:
  • audyt
    ogólny
  • audyt
    instytucji
    finansowych
  • doradztwo
    podatkowe
  • usługi
    doradcze
  • kancelaria
    prawnicza
    D. Dobkowski
  • usługi
    księgowe
Zakres
obowiązków
  • realizacja komunikacji Fundacji zgodnie z przyjętą strategią
  • bieżąca koordynacja pracy Biura Fundacji
  • współtworzenie strategii Fundacji KPMG, wydarzweń, eventów, brifingów prasowych
  • opracowywanie harmonogramów projektowych
  • monitorowanie budżetu powierzonych projektów, tworzenie dokumentacji i wewnętrznych materiałów raportowych
  • redagowanie korespondencji formalnej i urzędowej w języku polskim i angielskim
Od kandydatów
oczekujemy
  • wykształcenia kierunkowego
  • minimum rocznego doświadczenia w pracy w Fundacji, Organizacji pozarządowej lub OPP
  • doświadczenia w zarządzaniu projektami
  • biegłej znajomości MS Office
  • biegłej znajomości języka angielskiego
  • wysokich umiejętności komunikacyjnych, dobrej organizacji czasu pracy
  • skrupulatności i terminowości w realizacji zadań
  • gotowości do podjęcia pracy przez okres 1 roku z możliwością przedłużenia
Dlaczego warto
pracować w KPMG?
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • prestiż
  • stała możliwość nauki i rozwoju
  • stabilne zatrudnienie
  • dobra
    atmosfera
  • szacunek do indywidualności
  • zbalansowany czas pracy
  • jasna ścieżka kariery
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • ciekawe i innowacyjne projekty

• wolontariat pracowniczy • program Corporate Wellness Care&Stay • nowoczesna przestrzeń biurowa • masaże w biurze • 15 dofinansowanych sekcji sportowych • imprezy integracyjne • świeże owoce • ubezpieczenie na życie • bilety do kina i teatru • karta multisport • prywatna opieka zdrowotna • przyjazne wprowadzenie do firmy • wsparcie kolegów i przełożonych

aplikuj!

generationkpmg.pl

kariera.kpmg.pl

KPMG Sp. z o.o., Dział Human Resources, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa

© 2019 KPMG Sp. z o.o. jest polską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością i członkiem sieci KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Cooperative („KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Poznaj

KPMG

KPMG to międzynarodowa sieć firm audytorsko-doradczych.

Od 26 lat świadczymy w Polsce usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego oraz szeroko pojętego doradztwa biznesowego dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji ze wszystkich sektorów gospodarki. Kompleksowe usługi prawne świadczy stowarzyszona z KPMG Kancelaria prawnicza D.Dobkowski.

Naszą przewagą jest wiedza ponad 207 000 pracowników w 152 krajach. W biurach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i we Wrocławiu zatrudniamy łącznie ponad 1800 osób.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Marketingu 
Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) ...
Praca Specjalista ds. Marketingu