Melle sp. z o.o. właściciel marki motoryzacyjnej K2 Auto Jak Nowe, lider rynku chemii motoryzacyjnej w Polsce, dostawca ponad 1000 produktów motoryzacyjnych do blisko 100 krajów na całym świecie.
- Planowanie i aktualizacja kalendarza publikacji
- Tworzenie i optymalizacja kampanii promujących produkty
- Analiza grup docelowych i dopasowanie treści
- Monitorowanie skuteczności działań w mediach społecznościowych
- Współpraca z zespołem marketingowym oraz product managerami
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Znajomość social mediów i podstaw marketingu cyfrowego
- Umiejętność analizy danych i interpretacji wyników
- Komunikatywny angielski
- Samodzielność, dobra organizacja i chęć rozwoju
- Doświadczenie w e-commerce lub tworzeniu treści
- Zainteresowania techniczne, motoryzacyjne lub horeca
- Znajomość narzędzi AI i obsługa aparatu/kamery
- Stabilną pracę w rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach
- Wsparcie zespołu i dobrą atmosferę pracy
Poznaj
Melle Sp. z o.o.
Melle Sp. z o.o., wiodący dystrybutor chemii motoryzacyjnej, głównie marki K2.Wspólnie z naszymi klientami i dystrybutorami stworzyliśmy jedną z najbardziej liczących się marek chemii i kosmetyków samochodowych. Docenianą na całym świecie. Nasza historia pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych, a nasze plany szczelnie wypełniają kolejne dziesięciolecia, warto więc przyłączyć się do naszego składu.Każdy produkt, który znajdą Państwo w naszej ofercie to wynik tego, że kochamy to, co robimy. Doświadczenie nauczyło nas, że dobre produkty powstają tylko wtedy, gdy dobrze pozna się prawdziwe potrzeby tych, którzy ich używają. Lakierników, mechaników, pracowników myjni, pasjonatów aut czy zwykłych kierowców. Dlatego pracujemy z nimi na co dzień. Nowe produkty testujemy w warsztatach w kraju i zagranicą.