Dla naszego klienta, firmy z zagranicznym kapitałem o międzynarodowym zasięgu, będącej centrum biznesowym ulokowanym w Szczecinie, poszukujemy obecnie osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
Specjalista ds. marketingu online
Szczecin
Obowiązki:
Wraz z zespołem osób pracujących w dziale online marketingu będziesz starać się osiągać coraz lepsze efekty pracy narzędzi online marketingowych. Będziesz odpowiadać między innymi za:
- generowanie leadów przez zróżnicowane kanały onlinowe
- optymalizacja wskaźnika konwersji na platformach i kanałach oraz identyfikowanie nowych kanałów dotarcia do konsumenta
- wsparcie procesu raportowania wyników działania narzędzi marketingowych dla udziałowców i managementu firmy
- usprawnianie wewnętrznego procesu związanego z działaniami online marketingu i współpraca z działem Digital Communications w codziennych "ad hocowych" zadaniach
- weryfikacja ustawień kampanii i wprowadzanie zmian poprzez platformy (Google, Facebook, Bing itp.)
- koordynacja działań związanych z kluczowymi projektami marketingowymi
- koordynacja kampanii (materiały, komunikacja, tłumaczenia itp.) związanych z poszczególnymi produktami
Wymagania:
- wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, mediów społecznościowych, ekonomii, IT i pokrewnych
- doświadczenie w zakresie działań marketingowych online
- doświadczenie w pracy z narzędziami marketingowymi: Google Adwords, Bing Ads, Facebook Ads
- wiedza oraz doświadczenie w pracy z obszaru SEM, SEO, Display, E-mail lub-i Social Media marketing lub w obszarze CMS, optymalizacji stron internetowych lub/i trackingu
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- doświadczenie w pracy pod presją czasu, "deadline'u", wieloma zadaniami na raz oraz dużą odpowiedzialnością
- nastawienie na współpracę, otwartość i komunikatywność
Nasz Klient oferuje:
- stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny