starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jeśli marketing to Twoja pasja, a kreatywność i komunikacja są dla Ciebie priorytetem — dołącz do naszego zespołu! Twórz kampanie dla prestiżowych marek i kształtuj wizerunek premium. Opis stanowiska współtworzenie i wdrażanie zaplanowanych strategii marketingowych koordynacja...
Zadania, które na Ciebie czekają: Zarządzanie platformą Pardot: konfiguracja kampanii, segmentacja baz, integracja źródeł leadów. Tworzenie i rozwój procesów marketing automation (nurturing, ścieżki komunikacji, testy A/B). Definiowanie i utrzymanie lead scoringu oraz wsparcie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
prowadzenie mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedin, Tik-Tok; monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań w mediach społecznościowych; monitoring działań konkurencji w mediach społecznościowych; projektowanie materiałów marketingowych (m.in.: ulotka, plakat,...
specjalista junior / mid / senior / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres Obowiązków Prowadzenie i zarządzanie firmowymi kanałami w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok. Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań w social mediach. Monitorowanie działań konkurencji w mediach społecznościowych. Projektowanie...
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dla prestiżowych marek. Koordynacja złożonych kampanii promocyjnych (ATL, BTL, digital). Tworzenie angażujących treści marketingowych (newslettery, komunikaty) i współpraca z agencjami graficznymi. Organizacja i nadzór nad działaniami...
Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni; realizacja, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych, promujących produkty uczelni; opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych; obsługa medialna uczelni oraz odpowiedzialność za wizerunek uczelni;...
Przygotowywanie treści i materiałów video na różne platformy społecznościowe. Opracowywanie planów komunikacji oraz harmonogramów publikacji. Udział w nagraniach, montaż filmów i tworzenie grafik oraz krótkich form mobilnych. Analiza wyników działań i wdrażanie ulepszeń...
Specjalista ds. marketingu - Sekcja szkoleń i wideoszkoleń
Specjalista ds. marketingu - Sekcja szkoleń i wideoszkoleń
INFOR PL S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3732 dni temu
Specjalista ds. marketingu
Sekcja szkoleń i wideoszkoleń
Nr Ref.: IN.marketing.szkolenia.09.15 Miejsce pracy: Warszawa
INFOR PL S.A., czołowy w kraju dostawca profesjonalnej informacji prawno-gospodarczej, wydawca specjalistycznych czasopism (m.in. ‘Monitora Księgowego”, „Rachunkowości Budżetowej”, „Personelu i Zarządzania”) , wydawca serwisu internetowego www.infor.pl, oraz nowoczesnych platform internetowych: INFORFK - dla księgowych w firmach, INFORRB – dla księgowych sektora budżetowego, INFORLEX – bazy wiedzy z zakresu podatków, rachunkowości i prawa.
Zadaniem wybranej osoby będzie promocja wideoszkoleń organizowanych przez wydawnictwo.
Do jego/jej szczegółowych zadań należeć będzie:
Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych w Internecie dla wideoszkoleń
Współpraca z agencjami reklamowymi
Opracowywanie i wdrażanie akcji marketingowych oraz sprzedażowych online i offline
Monitoring efektywności podejmowanych działań, w tym analityka działań w internecie
Monitorowanie rynku oraz konkurencji
Wymagania:
Min. 5 letniego doświadczenie w marketingu i promocji na analogicznym stanowisku, w tym znajomość specyfiki wideoszkoleń,
Znajomość zagadnień video marketingu
Praktyki w mobile marketingu
praktyka we współpracy z marketingiem, telemarketingiem, sprzedażą, grafikami, specjalistami IT i e-commerce,
kreatywność i samodzielność w myśleniu
silne nastawienie na realizację celów i dynamizm w działaniu
skrupulatność i rzetelność
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, szczególnie komunikacja i negocjacje
doskonała organizacja pracy i umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
szybkość uczenia się i otwartość na zmiany
Oferujemy:
satysfakcjonującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
dobre warunki pracy
duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jeśli marketing to Twoja pasja, a kreatywność i komunikacja są dla Ciebie priorytetem — dołącz do naszego zespołu! Twórz kampanie dla prestiżowych marek i kształtuj wizerunek premium. Opis stanowiska współtworzenie i wdrażanie zaplanowanych strategii marketingowych koordynacja...
Zadania, które na Ciebie czekają: Zarządzanie platformą Pardot: konfiguracja kampanii, segmentacja baz, integracja źródeł leadów. Tworzenie i rozwój procesów marketing automation (nurturing, ścieżki komunikacji, testy A/B). Definiowanie i utrzymanie lead scoringu oraz wsparcie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
prowadzenie mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedin, Tik-Tok; monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań w mediach społecznościowych; monitoring działań konkurencji w mediach społecznościowych; projektowanie materiałów marketingowych (m.in.: ulotka, plakat,...
specjalista junior / mid / senior / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres Obowiązków Prowadzenie i zarządzanie firmowymi kanałami w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok. Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań w social mediach. Monitorowanie działań konkurencji w mediach społecznościowych. Projektowanie...
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dla prestiżowych marek. Koordynacja złożonych kampanii promocyjnych (ATL, BTL, digital). Tworzenie angażujących treści marketingowych (newslettery, komunikaty) i współpraca z agencjami graficznymi. Organizacja i nadzór nad działaniami...
Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni; realizacja, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych, promujących produkty uczelni; opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych; obsługa medialna uczelni oraz odpowiedzialność za wizerunek uczelni;...
Przygotowywanie treści i materiałów video na różne platformy społecznościowe. Opracowywanie planów komunikacji oraz harmonogramów publikacji. Udział w nagraniach, montaż filmów i tworzenie grafik oraz krótkich form mobilnych. Analiza wyników działań i wdrażanie ulepszeń...