Specjalista ds. marketingu w zakresie narzędzi www i "moto-reklamy"

SPEXT

Warszawa

2 dni temu

Ogłoszenie numer: 2654010, z dnia 2019-09-18

SPEXT

Mała agencja marketingowa od lat pracująca dla samochodowych marek koncernów General Motors i PSA Groupe, ściśle wyspecjalizowana w branży motoryzacyjnej w całym zakresie komunikacji marketingowej.

Specjalista ds. marketingu w zakresie narzędzi www i "moto-reklamy"

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

Poszukujemy stałych współpracowników do biura w Warszawie, na stanowisko związane z zarządzaniem treścią i konfiguracją narzędzi internetowych oraz tworzeniem treści reklamowych dla marki Opel.

Wymagania

Profil idealnego kandydata:

  • potwierdzone praktyką zawodową zainteresowania w obszarach marketing i motoryzacja
  • biegła obsługa komputera
  • doświadczenie w obsłudze systemów CMS
  • co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność zgrabnego formułowania myśli w języku polskim
  • wrodzona staranność, cierpliwość, zaangażowanie i odpowiedzialność
  • samodzielność, elastyczność czasowa oraz umiejętność wydajnego działania pod presją czasu
  • gotowość do uzależnienia wynagrodzenia od ilości zrealizowanych projektów i współpracy na zasadach jednoosobowej działalności gospodarczej

Umiejętności dodatkowe:

  • znajomość programów graficznych
  • podstawy HTML

Oferujemy

Oferujemy stabilną pracę zadaniową dla największych światowych marek branży motoryzacyjnej. Zapewniamy bardzo sympatyczne i elastyczne środowisko pracy o zróżnicowanym charakterze oraz możliwość nauczenia się „wszystkiego” o współczesnym marketingu motoryzacyjnym na najwyższym poziomie.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

SPEXT

Mała agencja marketingowa od lat pracująca dla samochodowych marek globalnych, ściśle wyspecjalizowana w branży motoryzacyjnej w całym zakresie komunikacji marketingowej.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Marketingu 
Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) ...
Praca Specjalista ds. Marketingu