Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 dni
Aktualizacja i utrzymanie treści stron internetowych w systemach CMS. Dbanie o widoczność strony w Google zgodnie z zasadami SEO. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych (newslettery, Facebook) w celu pozyskania nowych klientów i utrzymania obecnych. Współpraca z innymi działami firmy...
Specjalista ds. marketingu w zakresie stron www i "moto-reklamy"
Specjalista ds. marketingu w zakresie stron www i "moto-reklamy"
SPEXT
Warszawa
praca stacjonarna
2091 dni temu
Ogłoszenie numer: 3222518, z dnia 2020-03-16
SPEXT
Mała agencja marketingowa od 15 lat pracująca dla samochodowych marek koncernów General Motors i Groupe PSA, ściśle wyspecjalizowana w branży motoryzacyjnej w całym zakresie komunikacji marketingowej BTL.
Specjalista ds. marketingu w zakresie stron www i "moto-reklamy"
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Poszukujemy stałych współpracowników do biura w Warszawie, na stanowisko związane z zarządzaniem treścią i konfiguracją narzędzi internetowych oraz tworzeniem treści reklamowych dla marki Opel.
Wymagania
Profil idealnego kandydata:
potwierdzone praktyką zawodową zainteresowania w obszarach marketing i motoryzacja
biegła obsługa komputera
doświadczenie w obsłudze systemów CMS
co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
umiejętność zgrabnego formułowania myśli w języku polskim
wrodzona staranność, cierpliwość, zaangażowanie i odpowiedzialność
samodzielność, elastyczność czasowa oraz umiejętność wydajnego działania pod presją czasu
gotowość do uzależnienia wynagrodzenia od ilości zrealizowanych projektów i współpracy na zasadach jednoosobowej działalności gospodarczej
Umiejętności dodatkowe:
znajomość programów graficznych
podstawy HTML
Oferujemy
Oferujemy stabilną pracę zadaniową dla największych światowych marek branży motoryzacyjnej. Zapewniamy bardzo przyjazne i elastyczne środowisko pracy o zróżnicowanym charakterze oraz możliwość nauczenia się „wszystkiego” o współczesnym marketingu motoryzacyjnym na najwyższym poziomie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 dni
Aktualizacja i utrzymanie treści stron internetowych w systemach CMS. Dbanie o widoczność strony w Google zgodnie z zasadami SEO. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych (newslettery, Facebook) w celu pozyskania nowych klientów i utrzymania obecnych. Współpraca z innymi działami firmy...