Grupa AB plasuje się w czołówce największych dystrybutorów w Europie. Notowana na GPW od 2006 roku spółka prowadzi działalność w Polsce, Czechach i na Słowacji sprzedając produkty największych światowych producentów nowoczesnych technologii do ponad 16 000 partnerów handlowych. Obok ugruntowanej już pozycji na rynku sprzętu IT, Grupa AB z sukcesem prowadzi dystrybucję elektroniki użytkowej i produktów związanych z telefonią komórkową, rozwiązaniami cloud computing, AGD, zabawek oraz innych usług, które uzupełniają i uatrakcyjniają ofertę handlową firmy.
Grupa AB to największa sieć dystrybucji w regionie CEE – firma posiada 16 500 partnerów handlowych, a w stałej ofercie spółki znajduje się 96 000 produktów, 800 światowych marek. (www.ab.pl)
Zadania:
- planowanie działań marketingowych oraz analiza ich skuteczności
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej
- kreowanie i realizacja celów promocyjnych
- planowanie, kontrola i rozliczanie budżetów działań marketingowych
- współpraca z firmami zewnętrznymi
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (Marketing)
- minimum 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- doświadczenie w realizowaniu samodzielnych projektów marketingowych
- umiejętność planowania i wdrażania strategii marketingowych
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
- dodatkowym atutem będzie znajomość programów graficznych i znajomość branży IT
- komunikatywność oraz umiejętności negocjacyjne
- samodzielność i zdolności organizacyjne
- inicjatywa, kreatywność i zaangażowanie
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz orientacja na wyniki
- umiejętność rozwiązywania problemów
Oferujemy:
- pracę w przyjaznym zespole specjalistów
- szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku
- możliwość rozwoju zawodowego
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- transport pracowniczy.