Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Opis stanowiska: Utrzymanie i rozwój powierzonych produktów (troska o filozofię, wartość dla użytkownika, oparcie na potrzebach grup docelowych itp.) Monitorowanie rentowności produktów w ramach poznanej strategii cenowej; Realizowanie procesów i procedur związanych z zarządzaniem ofertą...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za kreowanie strategii komunikacji wewnątrzsystemowej, e-mail marketing, treści edukacyjne dla użytkowników MyBenefit. Tworzenie, edytowanie i aktualizowanie contentu tekstowego oraz video. Redagowanie treści marketingowych, sprzedażowych oraz koordynowanie...
Zakres obowiązków: Rekrutacja nowych pracowników – prowadzenie procesu rekrutacyjnego od ogłoszenia oferty pracy po finalizację zatrudnienia; Zarządzanie procesami onboarding i offboarding pracowników, zapewnienie płynności tych procesów oraz dbałość o dobre wrażenie nowych i...
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Nasz Klient jest spółka developerska realizująca inwestycje na terenie całego kraju. Na Polskim rynku spółka obecnie prowadzi kilkanaście inwestycji i zatrudnia ok. 60 osób. Firma oferuje szeroki zakres doradztwa i ekspertyz, produktów, świadczeń oraz rozwiązań, aby w jak największym stopniu uwzględnić potrzeby Klientów i sprostać ich wymaganiom. Ze względu na ogromne doświadczenie, nasz Klient to sprawdzony deweloper o ugruntowanej pozycji na rynku.
Wraz z rozwojem firmy poszukujemy osoby entuzjastycznej na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kreowanie wizerunku projektów mieszkaniowych i wspieranie sprzedaży, co wiąże się z bezpośrednim wynikiem całej firmy. Z naszym Klientem jesteś w stanie tworzyć unikalne kampanie.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
tworzenie kampanii i strategii marketingowych dla nowych inwestycji,
analiza efektywności prowadzonych działań,
komunikacja i raportowanie wyników kampanii,
współpraca i dzielenie się pomysłami, wiedzą z zespołem,
wypracowanie silnej i rozpoznawalnej marki,
monitorowanie rynku konkurencji.
Brzmi ciekawie? Zobacz, czego od Ciebie oczekujemy:
doświadczenia, min. rok (pochwal się swoimi sukcesami, projektami i otwartą głową)
umiejętności w obszarze social media,
umiejętności analitycznych,
wiedzy z zakresu marketingu i wsparcia sprzedaży,
znajomości języka angielskiego,
lekkiego pióra oraz poczucia estetyki.
A dla Ciebie oferujemy:
ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji finansowej,
współfinansowanie opieki medycznej i pakietu Multisport,
możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzania posiadanych kompetencji.
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Opis stanowiska: Utrzymanie i rozwój powierzonych produktów (troska o filozofię, wartość dla użytkownika, oparcie na potrzebach grup docelowych itp.) Monitorowanie rentowności produktów w ramach poznanej strategii cenowej; Realizowanie procesów i procedur związanych z zarządzaniem ofertą...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za kreowanie strategii komunikacji wewnątrzsystemowej, e-mail marketing, treści edukacyjne dla użytkowników MyBenefit. Tworzenie, edytowanie i aktualizowanie contentu tekstowego oraz video. Redagowanie treści marketingowych, sprzedażowych oraz koordynowanie...
Zakres obowiązków: Rekrutacja nowych pracowników – prowadzenie procesu rekrutacyjnego od ogłoszenia oferty pracy po finalizację zatrudnienia; Zarządzanie procesami onboarding i offboarding pracowników, zapewnienie płynności tych procesów oraz dbałość o dobre wrażenie nowych i...
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...