specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Twoje zadania: analiza i planowanie promocji, analiza rynku (badanie konkurencji bezpośredniej), raportowanie sprzedaży i stoku oraz innych, planowanie i estymacja produktów, przygotowywanie wysyłek towarowych, przygotowanie i planowanie ekspozycji towaru w sklepach, budowa planogramów -...
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Zakres obowiązków: Rekrutacja nowych pracowników – prowadzenie procesu rekrutacyjnego od ogłoszenia oferty pracy po finalizację zatrudnienia; Zarządzanie procesami onboarding i offboarding pracowników, zapewnienie płynności tych procesów oraz dbałość o dobre wrażenie nowych i...
Kopernik to zespół ludzi o zróżnicowanych pasjach i zainteresowaniach, otwartych, ciekawych świata i gotowych na niekonwencjonalne wyzwania. Dołącz do nas! Zakres obowiązków Pozyskiwanie finansowania na programy i wydarzenia Centrum Nauki Kopernik od sponsorów i darczyńców...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Tworzenie key visuali do działań komunikacyjnych marki Medicover; Projektowanie materiałów marketingowych online (LP, mailingi, banery) Projektowanie materiałów marketingowych offline (m.in ulotki, katalogi, plakaty) Tworzenie spójnych...
specjalista (mid) pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Optymalizacja grafiku warsztatów szkoleniowych; Stworzenie komfortowych warunków funkcjonowania studia zarówno dla stałych pracowników biura, jak i klientów. Prowadzenie tabeli kosztów dla każdego komercyjnego warsztatu...
Jeśli czujesz, że brakuje Ci możliwości rozwoju i zdobycia najwyższej jakości wiedzy w renomowanym wydawnictwie i szukasz ciekawej pracy, to znak, żeby dołączyć do naszego zespołu!
Poszukujemy doświadczonych i otwartych kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Podstawowe obowiązki:
planowanie i realizacja projektów z zakresu marketingu i promocji publikacji czasopiśmienniczych, książkowych, szkoleń i konferencji
współpraca z drukarniami i grafikami
planowanie pracy i zarządzanie działem telemarketingu
odpowiedzialność za wysoką aktywność i efektywność telesprzedawców
kontrolowanie jakości pracy podległego zespołu - raportowanie i analiza wyników pracy
odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów,
przygotowywanie i nadzór nad bazami klientów
budowanie długofalowych relacji i współpracy z klientami
bieżąca analiza potrzeb klientów
Wymagania:
wykształcenie wyższe
min. roczne doświadczenie w dziale marketingu (preferowane obszary: rynek wydawniczy, szkolenia, konferencje)
doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych i promocyjnych
doświadczenie w zakresie sprzedaży telemarketingowej
dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu Office
bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności analityczne
bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i zorientowanie na wynik
zaangażowanie w budowanie doskonałych relacji z klientami
mile widziana jest znajomość zagadnień administracji publicznej
mile widziana znajomość systemu CRM oraz systemów CMS
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanych kompetencji i osiąganych wyników
ciekawą i pełną wyzwań pracę
pracę przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Twoje zadania: analiza i planowanie promocji, analiza rynku (badanie konkurencji bezpośredniej), raportowanie sprzedaży i stoku oraz innych, planowanie i estymacja produktów, przygotowywanie wysyłek towarowych, przygotowanie i planowanie ekspozycji towaru w sklepach, budowa planogramów -...
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Zakres obowiązków: Rekrutacja nowych pracowników – prowadzenie procesu rekrutacyjnego od ogłoszenia oferty pracy po finalizację zatrudnienia; Zarządzanie procesami onboarding i offboarding pracowników, zapewnienie płynności tych procesów oraz dbałość o dobre wrażenie nowych i...
Kopernik to zespół ludzi o zróżnicowanych pasjach i zainteresowaniach, otwartych, ciekawych świata i gotowych na niekonwencjonalne wyzwania. Dołącz do nas! Zakres obowiązków Pozyskiwanie finansowania na programy i wydarzenia Centrum Nauki Kopernik od sponsorów i darczyńców...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Tworzenie key visuali do działań komunikacyjnych marki Medicover; Projektowanie materiałów marketingowych online (LP, mailingi, banery) Projektowanie materiałów marketingowych offline (m.in ulotki, katalogi, plakaty) Tworzenie spójnych...
specjalista (mid) pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Optymalizacja grafiku warsztatów szkoleniowych; Stworzenie komfortowych warunków funkcjonowania studia zarówno dla stałych pracowników biura, jak i klientów. Prowadzenie tabeli kosztów dla każdego komercyjnego warsztatu...