Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży nieruchomości. Wiemy jak ważnym elementem tworzącym firmę są ludzie i dlatego to w nich inwestujemy najwięcej.
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
- realizacja szerokiego spektrum działań marketingowych, związanych z budowaniem pozytywnego wizerunku marki na rynku,
- wsparcie procesu pozyskiwania nowych Partnerów poprzez tworzenie kampanii promocyjnych, przygotowywanie projektów i treści materiałów promocyjnych oraz bezpośredni nadzór nad realizacją kampanii
- realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do obecnych Partnerów, a także udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań marketingowych umacniających pozycję firmy na rynku,
- zapewnianie właściwego wsparcie marketingowego dla Konsultantów poprzez tworzenie i wdrażanie oczekiwanych przez sprzedaż narzędzi (np. szkolenia, prezentacje, materiały promocyjne – drukowane i elektroniczne, inne)
- realizacja działań marketingowych oraz eventów w miastach, w których prowadzone są punkty obsługi,
- sporządzanie analiz i badań rynkowych,
- dostarczanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie marki na rynku oraz zwiększenie sprzedaży w odniesieniu do określonych założeń biznesowych poprzez proponowanie nowych sposób dotarcia do klienta, a także nowych narzędzi obsługi klienta,
- obserwacja otoczenia konkurencyjnego w zakresie działań marketingowych i oferty, rekomendacja działań ukierunkowanych na osiągnięcie celów
- m.in. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- doświadczenie na rynku nieruchomości – warunek konieczny
- wykształcenie wyższe
- gotowość do wyjazdów i spotkań poza siedzibą firmy
- praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia działań marketingowych 360 oraz wiedza z zakresu marketingu internetowego: e-mail marketing, content marketing itd.
- „lekkie pióro” – umiejętność elastycznego tworzenia treści marketingowych wysokiej jakości
- znajomość narzędzi Google Analytics w praktyce
- sprawność w ramach pakietu MS Office i programów graficznych
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- konsekwentne dążenie do wyznaczonego celu
- bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy
- zdolność do pracy zespołowej oraz pod presją czasu
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- analityczny i otwarty umysł
- znajomość rynku nieruchomości w Polsce
- preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
- udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora nieruchomości
- szerokie i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
- wsparcie ze strony pozostałych współpracowników
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ponadto prosimy o załączenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Dziękujemy za przesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Poznaj
Aspect Nieruchomości - Ogólnopolska sieć biur
Nieruchomości to nasza pasja i zajmujemy się nią od wielu lat. Zadowolenie klienta jest dla Nas inspiracją do szukania rozwiązań znacznie wykraczających poza standardową jakość obsługi. Aspect Nieruchomości jako ogólnopolska sieć biur posiada szeroką ofertę, a do każdego klienta podchodzi bardzo indywidualnie. Zależy nam na satysfakcji klienta, dlatego towarzyszymy mu przez cały proces realizacji transakcji, zwracając szczególną kwestię na dbanie o jego interes. Inwestując własny czas, zaangażowanie i środki finansowe wykonujemy szereg czynności zmierzających do finalizacji transakcji czyli sprzedaży, kupna , najmu, wynajmu nieruchomości.
Prowadzimy także doradztwo inwestycyjne w zakresie rynku nieruchomości, a także doradztwo kredytowe pomagając w pozyskaniu środków na sfinansowanie zakupu nieruchomości. Współpracujemy z kilkunastoma bankami i jesteśmy w stanie przedstawić najlepszą aktualną ofertę na rynku.
Zajmujemy się też zarządzaniem nieruchomościami, a także wprowadzamy na rynek nową usługę tj. zarządzanie najmem nieruchomości.
Aspect Nieruchomości jest firmą, która stawia na ciągły rozwój, korzystając z potencjału jaki tworzą ludzie pracujący w firmie, chce stworzyć jedną z największych sieci biur nieruchomości działających na terenie całej Polski.
Aktualnie jako sieć biur Aspect Nieruchomości działamy już na terenie 7 województw, posiadamy biura w takich miastach Warszawa, Kraków, Płock, Kutno, Końskie, Rybnik, Żory, Opole, Piekary Śląskie, Włoszczowa, Kłodzko, Piła, Oświęcim, Tychy i w dalszym ciągu się rozwijamy oraz wzmacniamy silną pozycję na rynku nieruchomości poprzez stałe wsparcie naszych Partnerów.
Jesteśmy członkiem Polskiej Federacji Rynku Nieruchomościami, a także należymy do Bielsko-Częstochowsko-Katowickiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami. Posiadamy stosowne licencje zawodowe oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC. Stale doskonalimy swój warsztat przez uczestnictwo w wielu szkoleniach zawodowych i branżowych, ponieważ zależy nam na stałym podnoszeniu swoich kwalifikacji.