specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Opis stanowiska: planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online, przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych do publikacji, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad ich efektywnością, analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, rozliczanie kosztów oraz analiza skuteczności działań; Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i inne); Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Zarządzanie budżetem marketingowym i analiza skuteczności kampanii; Tworzenie i publikacja treści w social media: Facebook, Instagram, TikTok; Projektowanie postów, grafik, wideo, reelsów i artykułów; Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta Ads i TikTok Ads; Obsługa...
Twoje obowiązki: Tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych; Koordynowanie przygotowań eventów i targów; Przygotowanie prezentacji i artykułów na bloga lub do newslettera; Nadzów nad produkcją katalogów, reklam i innych grafik; Współpraca z agencją tworzącą filmy...
Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
Melle Sp. z o.o.Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9
praca stacjonarna
specjalista (mid) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu
2 dni
Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Human Resources Poland (Hr.pl), to założone w 2000 roku doradztwo personalne, z wieloma sukcesami na koncie zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych.
Dla Naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży telekomunikacyjnej oraz telewizji cyfrowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Opole
Obowiązki:
przygotowywanie i koordynacja działań promocyjnych
planowanie oraz realizacja media relations
doświadczenia w przygotowywaniu materiałów prasowych oraz kształtowaniu informacji prasowych
projektowanie i koordynacja kampanii e-marketingowych
monitoring rynku, przygotowywanie i opracowywanie analiz
dotyczących zachowań konsumentów i działań konkurencji
udział w budowaniu wizerunku firmy
Wymagania:
doświadczenia w kontaktach z mediami
doświadczenia w przygotowywaniu materiałów prasowych oraz kształtowaniu informacji prasowych
umiejętności redagowania i moderowania treści portali, serwisów internetowych w tym redagowania, korekty, umieszczania oraz planowania emisji tekstów/artykułów, wiadomości i serwisów a także moderowania prac forum dyskusyjnego
wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
wiedzy z zakresu PR, promocji, marketingu i umiejętność wykorzystania jej w praktyce
dużego zaangażowania, entuzjazmu i otwartości
wykształcenia najlepiej kierunkowego
znajomości zagadnień z obszaru marketingu, zasad komunikacji i praktycznej wiedzy z zakresu tworzenia planów marketingowych
znajomości narzędzi e-marketingu
Oferta:
atrakcyjne wynagrodzenie
umowa na cały etat
narzędzia pracy tj. telefon służbowy, komputer przenośny
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Opis stanowiska: planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online, przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych do publikacji, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad ich efektywnością, analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, rozliczanie kosztów oraz analiza skuteczności działań; Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i inne); Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Zarządzanie budżetem marketingowym i analiza skuteczności kampanii; Tworzenie i publikacja treści w social media: Facebook, Instagram, TikTok; Projektowanie postów, grafik, wideo, reelsów i artykułów; Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta Ads i TikTok Ads; Obsługa...
Twoje obowiązki: Tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych; Koordynowanie przygotowań eventów i targów; Przygotowanie prezentacji i artykułów na bloga lub do newslettera; Nadzów nad produkcją katalogów, reklam i innych grafik; Współpraca z agencją tworzącą filmy...
Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
Melle Sp. z o.o.Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9
praca stacjonarna
specjalista (mid) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu
2 dni
Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...