Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość.
Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.
Na chwilę obecną, firma Monnari zatrudnia blisko 1400 pracowników i posiada ponad 160 sklepów w 72 miastach w całej Polsce.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej i PR marki
- planowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi, analiza wyników
- realizacja sesji zdjęciowych
- nadzór nad produkcją i dystrybucją materiałów
- organizacja, koordynacja i aktywny udział w eventach
- współpraca z partnerami zewnętrznymi w tym agencjami reklamowymi
- współpraca z kluczowymi działami firmy w celu realizacji strategii Spółki
- analiza rynku, konsumentów i działań marek konkurencyjnych
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
- znajomość charakterystyki produkcji odzieży lekkiej w Polsce,
- znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office w tym Excel na poziomie swobodnego raportowania danych,
- wysoki poziom dbałości o jakość wykonywanych pod presją czasu zadań.
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- pracę w młodym zespole o wspólnej pasji
- możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych i/lub pakietu sportowego
- szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego
- zakupy naszych towarów z wysokimi rabatami
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.