Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu​

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i Kreacji

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i wizerunek marki (katalogi, strony www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media) Pełna obsługa materiałów – od koncepcji i makiety, przez sesje fotograficzne i wizualizacje, po planowanie strategii...
  • Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

    Formuła CNF Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Dołącz do naszego kreatywnego zespołu i wesprzyj nas w dynamicznym rozwoju cyfrowym. Poszukujemy osoby, która z pasją poprowadzi profile social media, dbając o ich estetykę i angażujący charakter. Jeśli masz doświadczenie w tworzeniu contentu w różnych formatach i chcesz mieć realny...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Kreatywna Banda   Gdańsk, przy dworcu Gdańsk Główny    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www; Przygotowywanie materiałów reklamowych;
  • Specjalista ds. marketingu, PR i Social Media

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Otwock    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    21 godz.
    Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
  • Specjalista ds. marketingu, PR i Social Media

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    21 godz.
    Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
  • Specjalista ds. marketingu cyfrowego

    YOSHI INNOVATION SPÓŁKA AKCYJNA   Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online, przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych do publikacji, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad ich efektywnością, analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych...
  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu​

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Marketingu

GRUPA WOLFF
Kraków
praca stacjonarna
3880 dni temu

Jesteśmy firmą informatyczną działającą w ramach GRUPY zajmującą się wdrażaniem systemów klasy ERP oraz tworzeniem rozwiązań dedykowanych. Do naszego zespołu poszukujemy osoby odpowiedzialnej za strategię marketingową oraz wizerunek firmy.


Specjalista ds. Marketingu

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska

 

Prowadzenie bieżących zadań marketingowych:

  • kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych zgodnych z wytyczonymi celami biznesowymi firmy,
  • opracowywanie i przygotowywanie materiałów reklamowych (prezentacje, foldery, ulotki),
  • rozwój istniejącego systemu identyfikacji wizualnej firmy oraz nadzór nad jego wdrożeniem,
  • tworzenie stron internetowych w oparciu o system CMS (WordPress) – produktowych, landing page, itp.,
  • zarządzanie i tworzenie treści do stron, blogów internetowych zgodnie z przyjętą strategią firmy (analityka, ciągła aktualizacja, promocja i rozwój),
  • tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi głównie internetowymi (Google AdWords, AdTail i inne źródła w modelu RTB),
  • planowanie i organizacja publikacji reklamowych w mediach tradycyjnych,
  • prowadzenie działań wizerunkowych, uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach, seminariach,
  • współpraca z Zarządem oraz innymi działami firmy.
Wymagania
  • znajomość rodzajów oraz zasad działania marketingu internetowego,
  • znajomość technik pozycjonowania, doboru fraz  kluczowych  dla SEO, jak również kampanii typu AdWords,
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzeniem stronami internetowymi w oparciu o system CMS – biegła znajomość sytemu WordPress,
  • umiejętność tworzenia i zarządzania treścią firmową z wykorzystaniem portali społecznościowych oraz branżowych,
  • poparte sukcesami doświadczenie w pracy w dziale marketingu,
  • umiejętność kreowania oraz wdrażania w życie spójnej strategii marketingowej,
  • umiejętność poprawnego redagowania tekstów w języku polskim,
  • umiejętność obsługi programów graficznych Illustrator, Photoshop, InDesign oraz Corel,
  • umiejętność przygotowania materiałów do druku,
  • wykształcenie kierunkowe,
  • ogólna znajomość branży IT będzie atutem,
  • znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • ciekawą pracę,
  • możliwość realnego wpływu na rozwój marki ,
  • udział w ciekawych projektach,
  • odpowiednie wynagrodzenie,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędny sprzęt do wykonywania powierzonych obowiązków.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu​

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i Kreacji

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i wizerunek marki (katalogi, strony www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media) Pełna obsługa materiałów – od koncepcji i makiety, przez sesje fotograficzne i wizualizacje, po planowanie strategii...
  • Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

    Formuła CNF Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Dołącz do naszego kreatywnego zespołu i wesprzyj nas w dynamicznym rozwoju cyfrowym. Poszukujemy osoby, która z pasją poprowadzi profile social media, dbając o ich estetykę i angażujący charakter. Jeśli masz doświadczenie w tworzeniu contentu w różnych formatach i chcesz mieć realny...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Kreatywna Banda   Gdańsk, przy dworcu Gdańsk Główny    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www; Przygotowywanie materiałów reklamowych;
  • Specjalista ds. marketingu, PR i Social Media

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Otwock    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    21 godz.
    Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
  • Specjalista ds. marketingu, PR i Social Media

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    21 godz.
    Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
  • Specjalista ds. marketingu cyfrowego

    YOSHI INNOVATION SPÓŁKA AKCYJNA   Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online, przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych do publikacji, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad ich efektywnością, analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych...
  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu​

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...