Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
Twoje zadania: analiza i planowanie promocji, analiza rynku (badanie konkurencji bezpośredniej), raportowanie sprzedaży i stoku oraz innych, planowanie i estymacja produktów, przygotowywanie wysyłek towarowych, przygotowanie i planowanie ekspozycji towaru w sklepach, budowa planogramów -...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
4 godz.
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Zakres obowiązków: Rekrutacja nowych pracowników – prowadzenie procesu rekrutacyjnego od ogłoszenia oferty pracy po finalizację zatrudnienia; Zarządzanie procesami onboarding i offboarding pracowników, zapewnienie płynności tych procesów oraz dbałość o dobre wrażenie nowych i...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Tworzenie key visuali do działań komunikacyjnych marki Medicover; Projektowanie materiałów marketingowych online (LP, mailingi, banery) Projektowanie materiałów marketingowych offline (m.in ulotki, katalogi, plakaty) Tworzenie spójnych...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
Twoje zadania: analiza i planowanie promocji, analiza rynku (badanie konkurencji bezpośredniej), raportowanie sprzedaży i stoku oraz innych, planowanie i estymacja produktów, przygotowywanie wysyłek towarowych, przygotowanie i planowanie ekspozycji towaru w sklepach, budowa planogramów -...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
4 godz.
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Zakres obowiązków: Rekrutacja nowych pracowników – prowadzenie procesu rekrutacyjnego od ogłoszenia oferty pracy po finalizację zatrudnienia; Zarządzanie procesami onboarding i offboarding pracowników, zapewnienie płynności tych procesów oraz dbałość o dobre wrażenie nowych i...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Tworzenie key visuali do działań komunikacyjnych marki Medicover; Projektowanie materiałów marketingowych online (LP, mailingi, banery) Projektowanie materiałów marketingowych offline (m.in ulotki, katalogi, plakaty) Tworzenie spójnych...