- Koordynowanie procesu wdrażania produktów marki własnej poprzez monitorowanie wszystkich jego etapów.
- Monitoring konkurencji i proponowanie nowych produktów do MDC.
- Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów (kontakty ze sklepami, kontakty z dostawcami, etc.).
- Przygotowanie i koordynowanie podpisywania umów handlowych.
- Raportowanie i analizowanie wyników sprzedażowych.
- Obsługa wewnętrznych systemów.
- Ścisła współpraca z: Dostawcami, Działem Jakości, Kupcami Kategorii, Działem Administracji, Działem Rozwoju Sprzedaży, Działem Importu, Działem Księgowym, Sklepami, Agencją graficzną pod kątem projektów opakowań
- masz bardzo dobre zdolności organizacyjne i koordynacyjne,
- umiesz pracować przy wielu projektach jednocześnie,
- charakteryzuje Cię duża dynamika i autonomia w działaniu,
- masz dobre umiejętności komunikacyjne,
- jesteś studentem/studentką ostatnich lat lub absolwentem/absolwentką kierunków związanych z żywieniem, technologią lub produkcją żywności, towaroznawstwem, rolnictwem.
- umowę na zastępstwo,
- hybrydowy system pracy,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.