Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/104/06/2018
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
• opracowywaniu, modyfikowaniu i zapewnieniu wdrażania w sieci detalicznej modelu sprzedaży produktów dla klientów z obszaru MSP
• monitorowaniu efektywności i realizacji modelu sprzedaży, identyfikowaniu obszarów do poprawy w tym zakresie i podejmowaniu działań zaradczych
• analizie wyników/wskaźników oraz identyfikacji mocnych i słabych stron/obszarów w celu zapewnienia realizacji celów sprzedażowych oraz poprawy efektywności
• przygotowywaniu niezbędnych analiz/sprawozdań w zakresie nadzorowanych zagadnień
• inicjowaniu i opiniowaniu zmian w procedurach, procesach i przepisach wewnętrznych Banku w zakresie linii biznesowej
• aktywnej współpracy z innymi departamentami Banku w zakresie m.in. tworzenia nowych produktów, działań promocyjnych i konkursów, jak również kontroli ryzyka i bezpieczeństwa
• opracowywaniu projektu i koordynacji wdrażania zasad portfelizacji klientów
• współpracy przy opracowywaniu i wdrażaniu narzędzi wsparcia sprzedaży
• współpracy z podmiotami Grupy Kapitałowej Banku w zakresie sprzedaży ich produktów w sieci Banku dla klientów MSP
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego preferowane kierunki: bankowość, finanse, ekonomia
• doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• wiedzy produktowej z obszaru obsługi Klientów z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw, znajomości technik sprzedaży oraz benchmarku rynku MSP
• umiejętności analizy dokumentów oraz sporządzania analiz
• umiejętności identyfikacji mocnych i słabych stron dotyczących procesu sprzedaży
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (szczególnie Power Point, Excel)
• prawa jazdy kat. B
• samodzielności, kreatywności, orientacji na realizację zadań, terminowości, otwartości, umiejętności pracy zespołowej, zdolności organizatorskich
Dołączając do nas zyskujesz:
• stabilność zatrudnienia - umowa o pracę
• możliwość zdobywania doświadczenia, w największej instytucji finansowej w kraju
• profesjonalny system szkoleń
• konkurencyjne wynagrodzenie
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.