Specjalista ds. Należności
Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
Praca częściowo zdalna - praca hybrydowa
rekrutacja online
1 dzień temu
Specjalista ds. Należności
Miejsce pracy: Szczecin

Coloplast tworzy produkty i świadczy usługi, które mają ułatwić życie osobom z bardzo osobistymi i intymnymi chorobami. Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych. Jeśli Twój profil jest odpowiedni i masz w sobie odpowiednią ilość ciekawości i ambicji, możesz być częścią tego ciekawego wyzwania. 


O zespole


Stanowisko jest zlokalizowane w Coloplast Business Centre w Szczecinie, w ramach nowopowstałego zespołu US Direct Sales Support, które jest częścią Comfort Medical, spółki należącej do Coloplast.
Jako nowy pracownik będziesz częścią zespołu Comfort Medical wspierającego te same procesy, ale w dwóch lokalizacjach: Coral Springs, USA i Szczecin, CPBC. Zespół zlokalizowany w CPBC jest w fazie tworzenia, jeśli chodzi o strukturę, ulepszenia, kulturę, więc Twój wkład w tym zakresie będzie mile widziany. Ciągły kontakt, wymiana wiedzy i dzielenie się doświadczeniami z kolegami z Florydy - na to możesz liczyć!

 

O stanowisku


Masz niepowtarzalną okazję dołączyć do naszego zespołu jako Specjalista ds. należności.

Na tym stanowisku Twoim zadaniem będzie terminowe i dokładne rozwiązanie spraw związanych z księgowością poprzez inkaso lub umożenia płatności.Będziesz również odpowiedzialny za prawidłowe ponowne złożenie odpowiednich wniosków (wnioski mogą być wypełniane elektronicznie i ręcznie).


Zakres obowiązków

  • Codzienne wykonywanie akcji na przypisanych kontach związanych z odwołaniami w sprawie płatności.
  • Wnioskowanie o dokonanie odpowiednich zmian, które mają na celu rozwiązanie kwestii nieuregulowanych sald rachunków
  • Sprawdzanie, śledzenie i w niektórych sytuacjach także badanie kwestii zaległych płatności, aby upewnić się, że płatności wpływają na czas, a co za tym idzie, podnoszenie dochodu Comfort Medical i zmniejszanie poziomu należności
  • Kompletowanie wniosków uzupełniajacych według harmonogramu zamknięcia miesiąca
  • Podejmowanie działań w przypadku wszelkich odrzuceń ze strony płatników (np. firm ubezpieczeniowych), przed upływem czasu na odwołanie
  • Przygotowywanie korekt w sprawach takich jak zwroty, różnice w umowach i odpisy potrzebnych do zatwierdzenia i przeprocesowania płatności
  • Wprowadzanie i aktualizowanie szczegółowych adnotacji w systemie
  • Korekta zaksięgowanych płatności i dokonywanie zmian na kontach pacjenta w zakresie opłat za produkty
  • Kontakt z firmami ubezpieczeniowymi poprzez ich strony internetowe lub w formie telefonicznej
Wymagania
  • Doświadczenie w pracy w obszarze księgowości/finansów
  • Umiejętność inicjowania działań i pracy samodzielnej
  • Znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie, jak i w piśmie) na poziomie min. B2
  • Gotowość do nauki kwestii związanych z refundacją produktów oraz polityki ubezpieczenia Medicare
  • Gotowość do pracy w następujących godzinach:10.00-18.00 od poniedziałku do piątku

Oferujemy:

  • Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku
  • Możliwość pracy z naszego biura w Szczecinie lub pracy hybrydowej
  • Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
  • Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy
  • Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
  • Wewnętrzne szkolenia
  • Wspaniałe imprezy firmowe, 
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy

To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej, jeśli będziesz pracował z biura!

  • Nowoczesne miejsce pracy
  • Brak "dress code'u"
  • Pyszną kawę i świeże owoce
  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy

Termin
Aplikuj już teraz! Rekrutacja zostanie zamknięta w momencie, gdy znajdziemy odpowiedniego kandydata. Do zobaczenia!


Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


Aplikuj teraz

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty