- Obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie usług bankowych
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów finansowych i technicznych
- Dostarczanie profesjonalnej obsługi i budowanie pozytywnych relacji
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów
- Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze – hybrydowo lub stacjonarnie w Szczecinie
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szkolenia przygotowujące do pracy i program rozwoju zawodowego
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową i platformę benefitową
- Dodatkowe atrakcje w miejscu pracy (owoce, wydarzenia integracyjne, spotkania zespołowe)
- Bonus powitalny w wysokości 4000 PLN oraz premie za polecenia pracowników
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.