Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Kluczowe zadania na stanowisku:
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów niemieckojęzycznych
- Identyfikacja i weryfikacja potencjalnych problemów
- Kontakt z partnerami biznesowymi
- Współpraca z innymi działami firmy
- Kreowanie wizerunku firmy przy współpracy z mediami społecznościowymi
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
- Rozwinięte zdolności interpersonalne
- Wysoka kultura osobista
- Wielozadaniowość i umiejętność efektywnej organizacji pracy
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o renomowanej pozycji na rynku
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Dostęp do rozbudowanego pakietu szkoleń - możliwość rozwoju zawodowego
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie itd.
- Możliwość udziału w konkursach wewnętrznych
- Codzienny kontakt z językiem obcym
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.