Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista w Biurze Obsługi Klienta (usługi laboratoryjne)

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
  • Specjalista ds. wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    13 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1 dni
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Tychy Specjalista ds. Obsługi Klienta Tychy
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)

J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
Tychy
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
46 dni temu
Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)
Miejsce pracy: Tychy
Opis stanowiska:
  • Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka merytoryczna) 
  • Kontakt telefoniczny, mailowy oraz czasami również poprzez spotkania online na Teams z klientem zewnętrznym 
  • Ciągły kontakt z klientem wewnętrznym (laboratoria, pozostałe obszary firmy) w celu zachowania poprawności i ciągłości realizacji usługi 
  • Rozwiązywanie różnorodnych problemów dnia codziennego i dążenie do pełnej satysfakcji klienta zewnętrznego 
  • Działanie w zgodzie z wytycznymi dotyczącymi profesjonalnej obsługi klienta, ciągły rozwój merytoryczny oraz jakościowy na stanowisku 
  • Ścisła współpraca z dedykowanym opiekunem handlowym (działamy w tandemie pracownik biura obsługi klienta wraz z handlowcem) oraz pozostałym zespołem
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe chemiczne (biotechnologia, towaroznawstwo, chemia, technologia chemiczna, technologia żywności, pokrewne)
  • Min. 1 rok doświadczenia w pośredniej obsłudze klienta opartej na merytorycznym doradztwie, kontaktach telefonicznych i mailowych oraz opiece posprzedażowej
  • Doświadczenie w pracy na wewnętrznych systemach komputerowych (mile widziana znajomość programu IFS) oraz obsłudze MS Office (w szczególności Excel) 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (w szczególności język pisany) 
  • Poparta doświadczeniem umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej w dynamicznym środowisku wraz z umiejętnością ustalania priorytetów 
  • Poparta doświadczeniem umiejętność pracy w grupie (szukamy osoby dla której praca w grupie daje większe możliwości niż w pojedynkę) 
  • Umiejętność przyswajania nowej wiedzy, niezłomność w działaniu, nieustanna chęć do dalszego rozwoju
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na lata, oparte na umowę o pracę 
  • Okres wdrożeniowy w dogodnym dla Ciebie i kierownika miejscu 
  • Możliwość 100% zdalnej pracy (tylko na etapie wdrożeniowym spotykamy się w dogodnym miejscu, aby przekazać Ci wiedzę, później możesz działać całkowicie samodzielnie i zdalnie) 
  • Laptop oraz telefon z możliwością korzystania do celów prywatnych po godzinach pracy
  • Elastyczne godziny pracy (działamy zazwyczaj od 8:00-16:00 jednak mamy przede wszystkim ludzkie podejście do każdej sytuacji i możesz się z nami dogadać wyjątkowych dla Ciebie sytuacjach :))
  • Docelowo samodzielność i swoboda działania (stawiamy na młode talenty które lubią podejmować decyzje w swoim obszarze, lubią czuć sprawczość na stanowisku pracy) 
  • Świetna atmosfera zespołowa (pracownicy firmy JSHP przede wszystkim doceniają przyjazne otoczenie, niepowtarzalnych, pomocnych ludzi) 
  • Relacyjny, otwarty na wdrażanie nowych pomysłów, usprawnianie procesów i wspierający kierownik zespołu (a właściwie nasza jedyna niezastąpiona Diana) 
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej (Lux-Med) 
  • Polisa ubezpieczeniowa (Generali) 
  • Dofinansowanie do karty multisport
  • Dostęp do największej platformy językowej z możliwością samodzielnej nauki języka angielskiego 
  • Dostęp do systemu kafeteryjnego MyBenefit 
  • Możliwość polecania kandydatów i zarabiania dodatkowej kasy na ustalonych zasadach
  • Benefity z ZFŚS (dofinansowanie do wczasów pod gruszą, zapomoga w trudnej sytuacji, paczki na święta) 
  • Możliwość zdobycia bardzo dużego doświadczenia zawodowego w firmie o międzynarodowym zasięgu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Poznaj

J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.  

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.  

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista w Biurze Obsługi Klienta (usługi laboratoryjne)

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
  • Specjalista ds. wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    13 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1 dni
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...