Jesteśmy firmą o unikalnej kulturze organizacyjnej, cenimy skuteczną komunikację, innowacyjność, nagradzamy dobre wyniki i zaangażowanie.
Wrigley Poland jest częścią międzynarodowego koncernu znanego na całym świecie
z produkcji i sprzedaży słodyczy oraz gum do żucia. Od 20 lat z sukcesem prowadzi działalność handlową na terenie Polski. W Poznaniu, w jednej z najlepszych fabryk Wrigley na świecie, produkujemy gumy do żucia i słodycze znanych marek Orbit, Winterfresh, Airwaves.
W chwili obecnej oferujemy stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego
Miejsce pracy: Poznań
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należeć:
- Codzienna współpraca z klientami zagranicznymi (Inter company)
- Przyjmowanie zamówień od klientów i zarządzanie poziomem zapasów wyrobów gotowych w magazynie Fabryki i w magazynach odbiorców zagranicznych
- Przygotowanie wysyłek w systemie komputerowym i wszelkiej niezbędnej dokumentacji, zakończonych prawidłowym zaksięgowaniem
- Współpraca z przewoźnikami i agencjami celnymi w zakresie dostaw wyrobów
do odbiorców zagranicznych - Uzgadnianie wysyłek zagranicznych z osobami w magazynie Fabryki oraz magazynie zewnętrznym
- Koordynowanie przepływu informacji pomiędzy klientami a działami Fabryki
- Obsługa dokumentacji działu logistyki
- Wykształcenie wyższe, preferowane ze specjalizacją logistyka
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w logistyce – spedycja/obsługa klienta
- Samodzielność w działaniu
- Nastawienie na skuteczne działanie oraz osiąganie wyników
- Nastawienie na budowanie dobrych relacji z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
- Łatwość w wyznaczaniu priorytetów
- Przyjazne i dynamiczne środowisko pracy
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet socjalny
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego
- Ubezpieczenie na życie i od nieszczęśliwych wypadków