Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. niemiecki)

eobuwie.pl S.A.

Kielce

4 dni temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. niemiecki)
Miejsce pracy: Kielce
Czym będziesz się zajmować?
  • profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca),
  • odpowiadaniem na pytania Klientów,
  • udzielaniem informacji Klientom,
  • doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
  • obsługą korespondencji e-mailowej oraz chatu,
  • elektroniczną obsługą zleceń,
  • drobnymi tłumaczeniami.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • biegła znajomość języka niemieckiego,
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego,
  • dobra dykcja,
  • dobra znajomość zasad ortografii i gramatyki,
  • łatwość nawiązywania kontaktów przez telefon,
  • wysoka kultura osobista,
  • opanowanie, cierpliwość,
  • umiejętność pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
  • sumienność w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • gotowości do pracy zdalnej na pełen etat.
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem przycisku:

 

 APLIKUJ TERAZ 

 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

eobuwie.pl S.A.

#wejdźwnaszebuty

Dołącz do lokalnego lidera ze światową perspektywą...
...jeśli praca to dla Ciebie coś więcej! Przyjazna atmosfera, nowe wyzwania, wygodne biuro, możliwość rozwoju, udział w szkoleniach prowadzonych przez najlepszych specjalistów - u nas to codzienność.

eobuwie.pl to miejsce dla ludzi zaangażowanych, którzy nie boją się realizować swoich pomysłów. Stawiamy zarówno na doświadczonych specjalistów, jak i osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Twoja sumienność, chęć ciągłego rozwoju, wychodzenie z inicjatywą będzie dodatkowym, nagradzanym atutem. Monotonia? Tego słowa nie znamy, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta