Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: CEN/318/07/2017
Główne zadania:
Zapewnienie sprawnej i efektywnej obsługi klientów korporacyjnych w tym:
• kontakt z klientami z wykorzystaniem telefonicznej komunikacji oraz innych środków komunikacji
• prowadzenie czynności reklamacyjnych, wyjaśnień i zapytań od klientów
• monitorowanie spraw zgodnie z przyjętymi standardami
• przygotowywanie i przesyłanie korespondencji do klientów
• udział w sprzedaży wybranych produktów i usług oferowanych klientom
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego/lub w trakcie studiów/-preferowany kierunek: bankowość, ekonomia, finanse
• znajomość standardów obsługi klienta będzie dodatkowym atutem
• umiejętności pracy w zespole, zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
• znajomości pakietu MS Office
• bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
• wysokiej kultury osobistej
• odpowiedzialności, sumienności i rzetelności
• bardzo dobrej organizacji czasu pracy, umiejętności pracy pod presją czasu i stresu
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń