relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
14 dni
Samodzielne przeprowadzanie zabiegów higienizacji pacjentów. Przygotowywanie gabinetu oraz narzędzi do pracy własnej i z lekarzem. Dbanie o sterylność i porządek stanowiska pracy. Zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjenta i budowanie pozytywnej relacji.
przyjmowanie i kompletowanie we współpracy z RM’em dokumentacji do otwarcia produktów,
przygotowywanie umów/aneksów i uzyskiwanie podpisów Klienta oraz realizacja czynności związanych ze skanowaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów,
kompletowanie we współpracy z RM’em dokumentacji Klienta do wniosków kredytowych – ich ostateczna weryfikacja pod kątem kompletności,
wsparcie RM’a w uzupełnianiu z Klientem dokumentacji kredytowej na wniosek obszaru Zarządzania Ryzykiem Kredytowym Przedsiębiorstw,
przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów, w tym zleceń płatniczych krajowych i zagranicznych, wniosków o opinie bankowe itd. zgodnie z obowiązującymi procedurami,
przyjmowanie skarg i reklamacji, rozwiązywanie ich w wyznaczonym zakresie i/lub przekazywanie do zespołów kompetencyjnych,
współpraca z innymi departamentami w zakresie obsługi Klientów Korporacyjnych, przekazywanie/przyjmowanie dyspozycji Klienta zgodnie z obowiązującym podziałem zadań przy optymalizacji obsługi zleceń i dyspozycji.
Wymagania:
doświadczenie w obsłudze klientów,
znajomość procesów i procedur obsługi Klienta Korporacyjnego,
wykształcenie wyższe,
umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
duża dbałość o szczegóły, dokładność,
umiejętność i uprawnienia do obsługi kasowej Klienta będą dodatkowym atutem,
silna motywacja i zaangażowanie w dążeniu do celu,
nastawienie na jakość.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo,
możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
system socjalny (m.in. pakiet rekreacyjno-sportowy).
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
14 dni
Samodzielne przeprowadzanie zabiegów higienizacji pacjentów. Przygotowywanie gabinetu oraz narzędzi do pracy własnej i z lekarzem. Dbanie o sterylność i porządek stanowiska pracy. Zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjenta i budowanie pozytywnej relacji.