With 280,000 colleagues all over the world, we specialize in creating exceptional customer experiences and driving digital transformation for some of the world’s biggest and best companies.
We’re fanatical about our diverse and passionate people all across the world.
We embrace all our different cultures, individualities, and personalities because we recognize that all our differences make us stronger together. Concentrix is an equal opportunity employer, and we process applicants without regard to disability, race, color, religion, gender, national origin, age, sexual orientation, gender identity or expression or any other characteristic.
We show our colleagues how important they are by showering them with perks, like a culture of belonging; clear paths for career development; professional support, coaching and mentorship programs; performance-based pay; a global network of lifelong friends and peers; and more! (Like, lots more.)
- Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office.
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów.
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej.
- Aktywne komunikowanie się w zespole.
- Monitorowanie czatu i reagowanie na zgłoszenia klientów w czasie rzeczywistym.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość.
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Silne umiejętności interpersonalne i empatia w celu skutecznej obsługi klienta w różnych sytuacjach.
- Profesjonalne przygotowanie do pracy – szkolenie i opieka mentora.
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie).
- Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych).
- Benefity mogą się różnić przy umowie zlecenie.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.