- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów finansowych i zapewnienie wysokiej jakości obsługi
- Budowanie długotrwałych relacji i pozytywnych doświadczeń klientów
- Współpraca z zespołem w celu osiągania codziennych celów
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+/C1
- Umiejętność komunikacji i rozwiązywania problemów
- Zaangażowanie w pracę zespołową i chęć rozwoju
- Zrozumienie, że klient jest kluczowy dla sukcesu instytucji
- Stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju w sektorze bankowym
- Szkolenia i wsparcie na wysokim poziomie
- Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (np. prywatna opieka medyczna, karty sportowe, programy benefitowe)
- Dodatkowe inicjatywy integracyjne i motywacyjne (np. dni tematyczne, spotkania zespołowe)
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.