- Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, przez czat i e-mail, reprezentacja z profesjonalizmem i entuzjazmem.
- Utrzymywanie dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, ich rozstrzygnięć i działań następczych.
- Współpraca z kolegami w celu poprawy ogólnego doświadczenia klientów.
- Aktualizacja wiedzy na temat ofert, polityk i usług, aby zapewniać klientom dokładne informacje.
- Wykazywanie ciepła i entuzjazmu w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.
- Minimum jeden rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Silne umiejętności komunikacyjne, min. poziom C1 w języku duńskim.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. poziom B2.
- Zdolność do zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
- Silne umiejętności organizacyjne i szczegółowości.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów, kreatywność i orientacja na rozwiązania.
- Pasja do ciągłej nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Pracę w znanym przedsiębiorstwie w branży motoryzacyjnej, słynącym z jakości i innowacji.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści, w tym system benefitów, prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
- Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
- W pełni opłacone szkolenia z ciągłymi możliwościami rozwoju kompetencji.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.