- Obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem, reprezentując Grupę Volkswagen.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów i działań następczych w systemie CRM.
- Współpraca z kolegami w zespole, aby poprawić jakość obsługi klienta.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, politykach i usługach Grupy Volkswagen, aby zapewnić dokładne informacje.
- Podtrzymywanie entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Biegła znajomość języka francuskiego (min. poziom C1) oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Zdolność do radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami oraz umiejętność znajdowania rozwiązań.
- Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Silne umiejętności rozwiązywania problemów oraz kreatywne podejście do zadań.
- Zainteresowanie ciągłym uczeniem się i adaptacją do nowych technologii oraz procesów w Grupie Volkswagen.
- Wsparcie Grupy Volkswagen, lidera w branży motoryzacyjnej.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści, w tym system benefitów (MyBenefit), prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę.
- Płatne szkolenia oraz ciągłe możliwości rozwoju zawodowego.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery w luksusowych doświadczeniach motoryzacyjnych z Grupą Volkswagen.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.