- Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów.
- Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM.
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi.
- Współpraca z zespołem w celu ciągłego poprawiania doświadczeń klientów.
- Wykazywanie entuzjazmu i ciepła w rozmowach, by klient czuł indywidualne podejście.
- Używanie wiedzy do rozwiązywania technicznych problemów.
- Gotowość do rozwoju w obszarze obsługi klienta.
- Zainteresowanie IT i rozwiązywaniami technicznymi mile widziane.
- Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 i angielskim na poziomie B2.
- Precyzja i skupienie na rozwiązaniach.
- Gotowość do ciągłej nauki i adaptacji do nowych narzędzi i procesów.
- Doświadczenie w pracy z klientami premium lub markami luksusowymi.
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Znajomość systemów CRM.
- Pracę dla renomowanej marki luksusowej znanej z jakości i satysfakcji klientów.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet korzyści, w tym system świadczeń socjalnych, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
- Płatne szkolenia i ciągłe możliwości nauki.
- Wydarzenia team buildingowe.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.