- Wsparcie klientów w sprawach finansowych i codziennych wyzwaniach bankowych.
- Rozwiązywanie problemów klientów i zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
- Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów.
- Współpraca zespołowa dla realizacji celów operacyjnych.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1).
- Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów.
- Nastawienie na pracę zespołową i chęć nauki.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sektorze bankowym.
- Pracę w modelu hybrydowym (częściowo zdalnie).
- Wynagrodzenie zapewniające komfort życia.
- Profesjonalne szkolenia i rozwój w branży bankowej.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, system kafeteryjny).
- Wsparcie zespołu i liderów przy każdym kroku.
- Bonus powitalny 4000 PLN.
- Pomoc w relokacji do Szczecina i przy uzyskaniu pozwolenia na pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.