Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Już ponad 3500 hoteli z różnych zakątków świata wie, że współpraca z nami owocuje większą liczbą rezerwacji. Od 10 lat dostarczamy nowoczesne rozwiązania rezerwacyjne, projektujemy responsywne i atrakcyjne strony internetowe, wspieramy hotelarzy w marketingu. Nagrody w międzynarodowych konkursach zdobywamy dzięki doświadczeniu ekspertów, którzy tworzą nasz zespół - może jesteś kolejnym z nich?
Aktualnie, z uwagi na rozwój, do naszego działu supportu poszukujemy pozytywnej osoby lubiącej kontakt z Klientem, najchętniej z doświadczeniem w branży hotelarskiej lub turystycznej.
Zakres obowiązków
- Konfigurowanie, aktualizacja, szkolenia i doradztwo Klientowi hotelowemu w zakresie systemów rezerwacji online
- Obsługa mailowa i telefoniczna polskich oraz zagranicznych Klientów firmy
- Świadczenie pomocy technicznej w zakresie systemów rezerwacyjnych online
Poszukiwane kompetencje
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Znakomita organizacja pracy własnej
- Cierpliwość i umiejętność radzenia sobie z sytuacjami stresowymi
- Duża samodzielność i zaangażowanie
- Wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku pomocy technicznej, obsługi Klienta lub w pracy z systemami do rezerwacji online
- Mile widziana znajomość branży hotelarskiej
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
- Przyjazna atmosfera w profesjonalnym zespole
- Bogaty pakiet benefitów:
- Budżet szkoleniowy 1000+
- Profitroom Academy
- Multisport Plus
- Możliwość pracy zdalnej oraz elastyczne godziny pracy
- Biuro w centrum Poznania
- Nowoczesny sprzęt i oprogramowanie
- Codziennie świeże owoce
- Darmowy kurs języka angielskiego
- Wyjścia i imprezy firmowe
- Prywatna opieka medyczna