Specjalista ds. obsługi klienta z j.włoskim lub j.francuskim

Fibar Group S.A.

Wysogotowo

33 dni temu

Jesteśmy pasjonatami i marzycielami, którzy stworzyli inteligentny, bezprzewodowy system automatyki budynkowej FIBARO - tworząc jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży Smart Home na świecie. Jeśli chcesz być twórcą jutra, a nie naśladowcą, rozumiesz świat nowoczesnych technologii lub po prostu masz pomysł jak realizować swoje pasje w pracy - dołącz do nas!

Specjalista ds. obsługi klienta z j.włoskim lub j.francuskim
Miejsce pracy: Wysogotowo
  • Zadania:
  • praca w ramach technicznej linii wsparcia produktów dla klientów końcowych oraz sieci dystrybucji z Polski i z zagranicy za pomocą e-maili oraz połączeń telefonicznych
  • analiza i rozwiązywanie problemów technicznych klientów przy współpracy z inżynierami wyższej linii wsparcia
  • dokumentacja rozwiązanych spraw
  • rozwój wewnętrznej bazy wiedzy oraz zgłaszanie pomysłów na ulepszanie obsługi klienta
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Czego oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości języka włoskiego lub francuskiego
  • komunikatywności, odporności na stres i umiejętności zarządzania czasem
  • mile widziane (doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość j.angielskiego, wiedza z zakresu automatyki, robotyki, elektrotechniki i pochodnych)
  • Co oferujemy:
  • Udział w rewolucji
    Internet Of Things
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
    i stabilne zatrudnienie
  • Elastyczne formy
    zatrudnienia
  • Pakiet medyczny,
    ubezpieczenie
  • Prezent z okazji
    ślubu lub narodzin
  • Pracę w niebanalnym,
    pełnym pasji zespole
  • Kartę multisport
  • Szkolenia i konferencje
Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. )". Bez powyższego oświadczenia aplikacja nie będzie rozpatrywana. Uprzejmi informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta