Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Praca.pl
Chrzanów
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
9 dni temu

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Chrzanów
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych na czeskim rynku;
  • Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów za pomocą telefonu i e-mail w języku czeskim;
  • Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami;
  • Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
  • Biegłej znajomości języka czeskiego w mowie i piśmie;
  • Doświadczenia w obsłudze klienta lub w pracy w call center (mile widziane).
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Opiekę medyczną;
  • Dofinansowanie do karty Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Praca.pl

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

    CREATON Polska sp. z o.o.   Chrzanów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja; Wsparcie doradców handlowo-technicznych; Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

    CREATON Polska sp. z o.o.   Olkusz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja; Wsparcie doradców handlowo-technicznych; Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

    Praca.pl   Olkusz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych na czeskim rynku; Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów za pomocą telefonu i e-mail w języku czeskim; Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami firmy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   8 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    RACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność 8500 ZŁ BRUTTO MIESIĄC zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa...
  • Customer service specialist in the automotive industry with French

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Czech

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Finnish

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Dutch

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niderlandzkim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klienta Volkswagen Group, w tym kontakt telefoniczny, czat i e-mail. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i narzędziach cyfrowych. Dokumentacja interakcji z klientami i postępów w rozwiązywaniu problemów w systemie CRM. Współpraca z...