- Obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i e-mail w języku niemieckim.
- Monitorowanie i dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM.
- Analizowanie problemów oraz oferowanie rozwiązań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
- Współpraca zespołowa w celu ciągłego poprawiania doświadczeń klientów.
- Prezentowanie zaangażowania i ciepła w każdej interakcji, aby klienci czuli się ważni i zrozumieni.
- Wykorzystanie wiedzy technicznej w celu rozwiązywania problemów.
- Motywacja do rozwoju w obszarze obsługi klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie technologiami i znajomość narzędzi IT (preferowane).
- Umiejętności komunikacyjne, dokładność, skupienie na rozwiązaniach, adaptacyjność do nowych narzędzi.
- Pracę w renomowanej marce luksusowej z możliwością pracy zdalnej.
- Atrakcyjny pakiet socjalny, ubezpieczenie zdrowotne i na życie.
- Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin z kompleksowym pakietem szkoleń.
- Możliwości ciągłego rozwoju i uczestnictwo w wydarzeniach team-buildingowych.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.