- Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo oraz przez chat (rozmowy przychodzące i wychodzące).
- Ochrona poufnych informacji klientów.
- Proaktywne, cierpliwe i empatyczne podejście do klienta.
- Biegła znajomość języka rosyjskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
- Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, call center, turystyce lub branży lotniczej.
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia przygotowujące do pracy z klientami.
- Stałe wsparcie lidera zespołu.
- Program poleceń z premią za rekomendację nowego pracownika.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.