Nr ref.: DOK/TP/05/16
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Tarnowo Podgórne
Obowiązki:
- Kontakt z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od wsparcia na etapie składania zleceń poprzez bieżące informowanie o statusie przesyłki i rozwiązywanie wszystkich kwestii operacyjnych dotyczących współpracy,
- Bieżący monitoring realizacji dostaw,
- Raportowanie jakościowych parametrów współpracy,
- Współpraca z innymi działami i oddziałami wewnątrz firmy, w celu kompleksowej obsługi Klienta.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego –mile widziane,
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem,
- Znajomość branży logistycznej oraz łańcucha dostaw- mile widziana,
- Wysoka kultura osobista,
- Asertywność, sumienność i dokładność,
- Odporność na stres,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu,
- Sprawne posługiwanie się arkuszem Excel,
- Podzielność uwagi i umiejętność nadawania zadaniom priorytetów,
- Odpowiedzialność za wyniki swojej pracy,
- Dobra znajomość języka angielskiego – mile widziana.
Oferujemy:
- Pozytywną, twórczą atmosferę pracy, w młodym zespole,
- Pracę ciekawą i pełną wyzwań w dynamicznie zmieniających się warunkach,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- Dobre warunki zatrudnienia (w tym opiekę medyczną).