SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem Branży Environment Health and Safety poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
-
Obsługa klienta podczas realizacji zleceń badań laboratoryjnych, usług środowiskowych i BHP
-
Wsparcie merytoryczne klienta w zakresie ochrony środowiska
-
Utrzymywanie dobrych relacji z klientem
-
Wykonywanie sprawozdań z badań i fakturowanie
-
Aktywny udział w planach rozwoju działu
-
Współpraca z pozostałymi działami laboratorium oraz innymi laboratoriami w ramach grupy SGS
-
Wykształcenie wyższe – kierunek: ochrona środowiska, chemia, biologia lub pokrewne
-
Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
-
Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
-
Sumienność, dokładność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole
-
Dobra znajomość pakietu MS Office
-
Pracę w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia
-
Przyjazną atmosferę pracy
-
Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych