Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Główne zadania:
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów (połączenia przychodzące)
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z siecią agencyjną
- Stałe podnoszenie kwalifikacji i pogłębianie wiedzy produktowej
- Obsługa aplikacji/systemów informatycznych
Oczekujemy:
- Doświadczenia w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta
- Poprawnego posługiwania się j. polskim (w mowie i piśmie)
- Łatwości w przyswajaniu dużej ilości wiedzy
- Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole
- Empatii i umiejętności szukania rozwiązań
- Wysokiej motywacji i zaangażowania w dodatkowe projekty
- Wysokiej kultury osobistej
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- System profesjonalnych szkoleń
- Stabilność zatrudnienia w firmie posiadającej blisko 20-letnie doświadczenie na rynku ubezpieczeniowym
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i nowoczesne narzędzia pracy
- Bogaty pakiet socjalny, w postaci m.in. Lux Med.-u, karty OK System, dofinansowania do wypoczynku
- Przyjazną atmosferę i możliwość relaksu w specjalnie do tego przeznaczonym relax roomie (wyposażonym m.in. w piłkarzyki, fotel masujący, etc.)
- Dobrą lokalizację pracy (Poznań, Nowe Miasto)