Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Korporacyjne
Miejsce pracy: Zielona Góra
Nr oferty: Cen/660/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientom obsługiwanym i pozyskiwanym
- Wsparcie Doradcy w zakresie analizy finansowej i strukturyzacji transakcji kredytowych
- Kompletowanie i archiwizowanie posiadanych dokumentów dotyczących produktów i usług bankowych
- Monitoring zaangażowań kredytowych
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z Klientami
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (finanse, bankowość)
- Umiejętność dokonywania analizy finansowej
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku z Klientem Korporacyjnym (wsparcie sprzedaży)
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Chęć rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Umiejętność pracy w zespole
- Zaangażowanie
- Sumienność
- Odpowiedzialność
- Szybkość w działaniu