What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista mid / junior pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194.
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Niepołomice
Nr Ref.: SP/09/2020
Zakres obowiązków:
Przesyłanie zamówień między systemami
Przygotowywanie zamówień do klientów
Aktualizowanie planu załadunków
Potwierdzanie zamówień z klientami i firmami transportowymi
Zapewnienie prawidłowych danych klienta w systemach ERP
Wystawianie i wysyłanie faktur
Zarządzanie reklamacjami logistycznymi i wystawianie korekt
Zarządzanie produktami importowanymi - zamówienia, transport
Wystawianie wymaganych dokumentów wysyłkowych
Współpraca z Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych załadunków
Przygotowanie i branie udziału w inwentaryzacji (min. 3 razy do roku)
Zarządzanie zgodnością stanów wyrobu gotowego pomiędzy systemami
Przygotowanie raportów i zarządzanie danymi
Współpraca z pozostałymi działami oraz magazynami
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Angielski na poziomie B2/C1
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Zdolności komunikacyjne
Nastawienie na klienta
Nastawienie na działanie
Oferujemy:
Pracę na cały etat- od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
Zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową
Wysokie wynagrodzenie miesięczne
Dostęp do siłowni, możliwość zajęć z trenerem personalnym, konsultacji z dietetykiem
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista mid / junior pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...