Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Capricorn S.A.

Świebodzice

79 dni temu

Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwo produkcyjne, zatrudniające 370 pracowników, oferujące wyroby do instalacji grzewczych, sanitarnych i systemów zamocowań. Z roku na rok zdobywamy nowe rynki i rozwijajmy nasz park technologiczny i to właśnie związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy ambitnych i nastawionych na podnoszenie kwalifikacji pracowników. Jeżeli chcesz zdobyć nowe kwalifikacje i wykorzystać posiadane doświadczenie, zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Świebodzice

Obowiązki:

  • przyjmowanie i procesowanie zamówień od klientów
  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, nadzór nad realizacją i obiegiem reklamacji
  • telefoniczna i poprzez email obsługa klienta zewnętrznego w ramach procedowanego zamówienia, reklamacji oraz należności
  • współpraca z innymi działami firmy: działy produkcji, sprzedaży, zakupów, logistyki
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami
  • tworzenie i edycja etykiet produktów
  • przygotowywanie zestawień i raportów

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki)
    doświadczenie w kontakcie z klientem (minimum 1 rok) na stanowiskach obsługujących klientów telefonicznie i poprzez kanały internetowe
  • dobra znajomość języka obcego umożliwiająca swobodną komunikację w piśmie i mowie (głównie j. angielski lub j. niemiecki),
  • dobra znajomość MS OFFICE
  • umiejętność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
  • umiejętność planowania, zarządzania czasem i organizacji własnej pracy

Oferujemy:

  • możliwość realizacji własnych pomysłów i wprowadzanie rozwiązań
  • atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia w ramach ZFŚS
  • codzienny kontakt z nowoczesnymi technologiami
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • owocowe piątki

Poznaj

Capricorn S.A.

Poznaj Capricorn S.A.

Capricorn to ponad 30 lat doświadczenia, idącego w parze z wiedzą, jakością i innowacyjnością. Rozwijamy się, dostarczając naszym klientom nowoczesnych rozwiązań z zakresu techniki grzewczej i sanitarnej. Oferujemy urządzenia i komponenty mające zastosowanie w systemach ogrzewania i chłodzenia płaszczyznowego, instalacjach grzewczych, systemach napowietrzania instalacji sanitarnych oraz odprowadzania wody deszczowej. Wykorzystując najnowsze technologie, zapewniamy odbiorcom naszych produktów komfort, bezpieczeństwo i niezawodne działanie instalacji. Nieustannie kreujemy innowacyjne rozwiązania, które w szybki i prosty sposób zapewnią ciepło i dostęp do wody pitnej w domach naszych klientów. Dostarczamy użytkownikom wysokiej jakości polskie produkty, gwarantujące bezpieczne i skuteczne działanie instalacji. Działamy na wielu rynkach, gwarantujemy rozwój kariery nie tylko w siedzibie firmy w Polsce, ale także w wielu miejscach na świecie poprzez współpracę z zagranicznymi kontrahentami, inwestorami czy poprzez wprowadzanie zagranicznych technologii, rozwiązań, maszyn do produkcji czy obszaru rozwoju i jakości w firmie.

Proces rekrutacji

Krok ANALIZA APLIKACJI
Krok ROZMOWA KWALIFIKACYNA
Krok CASE STUDY
Krok OFERTA PRACY
Krok FEEDBACK
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta