timework sp. z o. o. sp. k. Agencja Pracy tymczasowej została założona w 2003 roku. Jesteśmy prężnie działającą Agencją Pracy. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie leasingu pracowniczego, rekrutacji oraz selekcji pracowników. Firma timework sp. z o. o. sp. k. posiada certyfikat wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 9688.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- realizacja wyznaczonych planów sprzedaży
- telefoniczny kontakt z Klientem
- prezentacja oferty firmy
- telefoniczna obsługa Klienta
- wykształcenie min. średnie
- motywacja do pracy w sprzedaży telefonicznej
- komunikatywność i umiejętność swobodnego prowadzenie rozmów telefonicznych
- odporność na stres
- sprawna obsługa komputera
- nastawienie na cel i determinacja w działaniu
- dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 -15:30
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w sprzedaży będzie dodatkowym atutem
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka godzinowa + wysokie prowizje sprzedażowe)
- wolne weekendy
- możliwość nawiązania stałej współpracy po okresie próbnym
Więcej ofert pracy na www.timework.pl