Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik porządkowy

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Tarnowo Podgórne, koło Poznania    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    1 dni
    Obowiązki: Prace porządkowe – utrzymanie czystości na terenie magazynu, w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz czyszczenie maszynowe posadzek. Praca zmianowa w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-14; 14-22
  • Document Controller

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Dopiewo Pracownik Biurowy Dopiewo
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Dopiewo
praca stacjonarna
3284 dni temu

Ogłoszenie numer: 683655, z dnia 2015-05-08

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Dopiewie

poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Dopiewo

Nr Ref.: 05/2015

 

Opis stanowiska

  • organizacja i obsługa administracyjna biura firmy,
  • kontakt z klientem, przygotowywanie umów,
  • fakturowanie,
  • rozliczanie pracy inkasentów,
  • obsługa gospodarki kasowej firmy,
  • zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów,
  • weryfikacja dokumentacji i wprowadzanie danych do systemów,
  • wsparcie działu księgowości w bieżących zadaniach,
  • inne prace administracyjno-biurowe.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, mile widziana znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności programów pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, obowiązkowość, dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadań,
  • zaangażowanie, aktywność i samodzielność w pracy,
  • umiejętność zarządzania czasem i działania pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • mile widziane doświadczenie w kontaktach z Klientem,
  • nastawienie na jakość obsługi,
  • kultura osobista na wysokim poziomie.

Oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • samodzielną, odpowiedzialną i ciekawą pracę w przyjaznym środowisku,

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik porządkowy

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Tarnowo Podgórne, koło Poznania    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie   30,00 zł brutto/godz.
    1 dni
    Obowiązki: Prace porządkowe – utrzymanie czystości na terenie magazynu, w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz czyszczenie maszynowe posadzek. Praca zmianowa w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-14; 14-22
  • Document Controller

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;