Specjalista ds. Obsługi Klienta

Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
Warszawa, Mokotów / Okęcie
specjalista mid / senior / ekspert
praca stacjonarna
5 dni temu

 

Naszym Klientem jest lider druku reklamy wielkoformatowej. Firma działa na rynku od ponad 20 lat, świadcząc bardzo wysokiej jakości usługi dla swoich wieloletnich partnerów biznesowych, potwierdzone certyfikatami oraz w zgodzie z wartością firmy by działać społecznie odpowiedzialnie. Obecnie do zespołu sprzedaży poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: do lipca 2025 - Warszawa (Mokotów / Okęcie); od sierpnia 2025 – Kajetany

 

Zakres odpowiedzialności:
  • Wspieranie działu sprzedaży przez przygotowywanie ofert i materiałów dla Klientów oraz zapewnienie efektywnej komunikacji w dziale sprzedaży;
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy działem sprzedaży a pozostałymi działami uczestniczącymi w procesie realizacji zleceń Klientów;
  • Monitorowanie realizacji zleceń na wszystkich etapach produkcji;
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych z istniejącymi Klientami firmy;
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz prowadzenie rozmów / spotkań sprzedażowych;
  • Prowadzenie dokumentacji Klientów oraz administrowanie dokumentacją zleceń;
  • Wystawianie dokumentów produkcyjnych oraz ich administrowanie;
  • Wystawianie i wysyłanie faktur sprzedażowych zgodnie ze specyfikacjami poszczególnych Klientów;
  • Przygotowywanie stosownych raportów.
Od Kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Wysokich zdolności komunikacyjnych oraz interpersonalnych;
  • Dobrej organizacji władnej pracy;
  • Zaangażowania oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Zdolności analityczne;
  • Dobrej znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Jeżeli poszukujesz stabilnego zatrudnienia, w firmie o niewielkiej fluktuacji, to oferta jest dla Ciebie.

 

Dodatkowo oferujemy:
  • Godziny pracy: 9-17, 10-18;
  • Opiekę medyczną;
  • Kartę MultiSport;
  • Bezpłatne miejsce parkingowe.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. Jest irlandzką firmą doradztwa personalnego specjalizującą się w rekrutacji pracowników zarówno na rynku polskim jak i ogólnoeuropejskim.

Headcount Solutions posiada zespół specjalistów, którzy łączą doświadczenie w rekrutacji, ze znajomością specyfiki różnorodnych rynków popartą wieloletnią pracą w poszczególnych sektorach.

Działalność Headcount Solutions koncentruje się na rekrutacji specjalistów i kandydatów na wysokie stanowiska.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych; Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy; Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych; Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy; Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów według najwyższych standardów; Realizacja celów satysfakcji klienta wyznaczonych przez menedżerów; Aktywne słuchanie i identyfikacja potrzeb klienta w celu znalezienia optymalnego rozwiązania;
  • Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa, al. Krakowska 110    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu...
  • Customer Advisor with Korean

    Concentrix   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with the precision of a GPS. Understand...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Service Professional with Czech and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we expect...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika) Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem