Od nas dostaniesz:
- Współpraca z ekspertami
- Świeża kawa bez limitu
- Przyjazna atmosfera
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
- Możliwość rozwoju w grupie mBanku
Zobacz, jak się u nas pracuje!
Specjalista ds. obsługi klientów - Private Banking
miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: JW/030/1021
mBank to przede wszystkim ludzie. Łączy nas współpraca, otwartość na zmiany i innowacyjność. Dołączając do nas będziesz mieć pracę, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań!
Twoje zadania:
- wysoka jakość obsługi gości i klientów Banku,
- udzielanie informacji dotyczącej oferowanych usług,
- identyfikowanie potrzeb klientów w zakresie produktowym i jakościowym,
- przyjmowanie dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych;
- obsługa urządzeń telekomunikacyjnych i poczty elektronicznej;
- przygotowanie ofert i prezentacji dla klientów;
- przygotowywanie umów, zaświadczeń, opinii, oraz wypowiedzeń dla klientów;
- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji kredytowej;
- dbałość o estetyczny wygląd pomieszczeń CBP;
- prowadzenie zamówień materiałów biurowych;
- uaktualnianie materiałów informacyjnych i reklamowych poprzez ich bieżące uzupełnianie;
- księgowanie transakcji w systemie księgowym banku;
- wyjaśnianie i korygowanie błędów i niezgodności w systemie księgowym, współpraca w tym zakresie ze zespołami księgowymi;
- kompletowanie i wysyłka korespondencji dla klientów;
- porządkowanie dokumentów oraz ich archiwizacja, z utrzymaniem należytej staranności i ze szczególnym uwzględnieniem zachowania poufności korespondencji z klientami.
Twój niezbędnik:
- wiedza na temat otoczenia gospodarczego (podstawowe pojęcia i wskaźniki makroekonomiczne, gospodarka realna i finansowa);
- podstawowe zasady inwestowania, instrumenty rynku pieniężnego, obligacje, akcje, fundusze inwestycyjne, certyfikaty inwestycyjne;
- wiedza na temat regulacji (nadużycia rynkowe i pranie brudnych pieniędzy, ryzyko reputacyjne i etyka w doradztwie inwestycyjnym);
- mile widziana znajomość wewnętrznych systemów informatycznych;
- znajomość produktów bankowych (podstawowych);
- wiedza w obszarze obsługi klienta;
- umiejętności związane z zagadnieniem organizacji czasu pracy;
- umiejętności komunikacyjne w zespole opierające się na czytelnym i zrozumiałym przekazie dla odbiorcy ze strukturą przekazu.
Oferujemy umowę o pracę.
Od nas dostaniesz:
- Współpraca z ekspertami
- Świeża kawa bez limitu
- Przyjazna atmosfera
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
- Możliwość rozwoju w grupie mBanku