HR Navigator realizuje nieszablonowe i dopasowane do potrzeb Klienta usługi pracy tymczasowej, doradztwa personalnego oraz outsourcingu procesów w tym procesów kadrowo-płacowy.
HR Navigator to firma, która zrodziła się z pasji i chęci dzielenia się nią z innymi. Człowiek bez pasji, jest jak okręt, który nie wie dokąd zmierza. Pokażemy Ci kierunek na lepszą jakość pracy, bo praca i ludzie są dla nas najważniejszymi wartościami - są naszą pasją.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Rynku Niemieckiego
Miejsce pracy: Kraków
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
- bezpośrednia współpraca z Klientami i pośrednikami z krajów niemieckojęzycznych
- telefoniczna i mailowa obsługa Klientów
- wsparcie Klientów w bieżących zapytaniach
- utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
Jeśli posiadasz:
- bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego
- komunikatywność i dobrą organizację czasu pracy
- umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu
- min roczne doświadczenie (mile widziane)
- doświadczenie związane z podróżami będzie dodatkowym atutem
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Oferujemy Ci:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- dodatkowe bonusy finansowe
- możliwość zdobycia doświadczania w agencji rekrutacyjnej
- przyjazną pracę w młodym i dynamicznym zespole