Specjalista ds. Obsługi Ubezpieczeń
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA:
- administrowanie dokumentacją ubezpieczeniową przetwarzaną przez spółkę (wnioski, polisy, zawiadomienia itp.)
- obsługa systemów operacyjnych
- przygotowywanie zestawień, wykazów, raportów i analiz w zakresie świadczonych przez spółkę usług brokerskich
- kontakt z klientem - bezpośredni oraz telefoniczny (klient biznesowy)
- wspieranie zespołu brokerów w ramach bieżących procesów obsługi
OCZEKIWANIA:
- przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta minimum średnie wykształcenie
- bardzo dobra znajomość Microsoft Office i typowych aplikacji biurowych
- rzetelność, skrupulatność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- łatwość nawiązywania relacji, umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej (ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne) oraz podstawowa wiedza na temat ubezpieczeń będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełen etat)
- pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych:
- prywatne ubezpieczenie medyczne
- ubezpieczenie na życie oraz Pracowniczy Program Emerytalny
- szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne
- integracyjne wyjazdy narciarskie
- program MultiSport
- możliwość awansu w strukturach firmy
- przyjazną atmosferę w pracy