Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Wydziału Organizacyjnego jako:
- obsługę administracyjną wydziału w tym administrowanie zadaniami w programie Planner
- pozyskiwanie i kompletowanie materiałów od jednostek i komórek organizacyjnych spółki oraz firm zewnętrznych,
- wstępną weryfikację uzyskanych danych pod kątem zgodności oraz kompletności zawartych w nich informacji,
- wsparcie w procesie opiniowania dokumentów- koordynacja obiegu wytworzonych dokumentów,
- organizowanie i protokołowanie spotkań związanych z tworzeniem procesów biznesowych,
- monitoring oraz raportowanie odchyleń wskaźników efektywności procesów,
- śledzenie nowych koncepcji, metod związanych z doskonaleniem zintegrowanego systemu zarządzania, analizowanie adekwatności i aktualności obowiązującej w spółce Polityki Jakości, Środowiskowej i BHP oraz proponowanie zmian i uzupełnień w jej treści,
- wsparcie w zakresie organizacji szkoleń prowadzonych wydział,
- realizacja działań zapewniających prawidłowy i terminowy obieg i archiwizację dokumentów.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- możliwość darmowych przejazdów całą komunikacją miejską,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny,
- możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia wyższego (inżynierskie, administracja, zarządzanie lub prawo),
- min. 3 lat doświadczenia na stanowiskach administracyjnych,
- umiejętności modelowania procesów biznesowych oraz tworzenia graficznych przebiegów procedur, szczególnie w notacji BPMN,
- umiejętności obsługi programów MS Excel i MS Word na poziomie dobrym,
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.