Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: SOP/2015/10/51
- Sporządzanie standardowych wniosków kierowanych na posiedzenia zarządu,
- Sporządzanie wewnętrznych aktów prawnych we współpracy z komórką organizacyjną Centrali odpowiedzialnej za obszar regulacji,
- Prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej jak i rejestru zawieranych umów oraz pełnomocnictw,
- Przygotowywanie standardowych projektów pełnomocnictw,
- Prowadzenie rejestru realizacji decyzji organów Spółki wraz z bieżącym monitorowaniem poprawności procedur decyzyjnych,
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań dla organów Spółki,
- Zapewnienie pełnej obsługi administracyjnej działu radców prawnych i kancelarii zewnętrznych obsługujących zakład.
- Wykształcenie wyższe,
- Umiejętność sprawnego korzystania z systemów prawniczych,
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Bardzo dobra organizacja oraz planowanie pracy własnej,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych oraz współpracy w zespole,
- Wysoka kultura osobista,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z perspektywą długofalowej współpracy,
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pakiet gratyfikacji pozapłacowych,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie z branży dystrybucji paliw gazowych.